Сьогодні урочисто анонсовано початок роботи Офісу страхового примирителя. Ця подія відбулася за ініціативи Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» в рамках круглого столу на тему «Як можна покращити ставлення споживачів до страхового ринку?».
Офіс страхового примирителя працюватиме в рамках структури Громадської організації «Інститут Громадянських Свобод» (ГО «ІГС»). ГО «ІГС» створено у 2017 році з метою сприяння побудові суспільних відносин на принципах свободи, демократії, верховенства права, шанування прав людини та засадничих свобод.
Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору» надано фінансову підтримку ГО «ІГС» на запровадження механізму альтернативного вирішення спорів споживачів на страховому ринку.
Голова ГО «ІГС» Світлана Жукова зазначила, що успішна реалізація проекту відкриє широкі можливості для побудови цивілізованих відносин між споживачами та надавачами послуг.
Споживачі страхових послуг зможуть звернутися до Офісу страхового примирителя за отриманням неупередженої консультації стосовно незадоволених страховими компаніями скарг, а також розв’язати спір зі страховою компанією без звернення до суду – швидко, безоплатно та професійно.
Експерт ГО «ІГС» з фінансів та страхування життя Ніна Гузей передбачає суттєві переваги від участі страховиків у проекті, серед яких зменшення витрат за судові справи та збільшення попиту на страхові продукти у зв’язку з ростом довіри до страхової компанії.
Для страхових компаній добровільна участь у проекті та інформування своїх клієнтів про нові можливості вирішення проблемних питань може стати іміджевим активом, сприяти покращенню їх взаємодії з клієнтами та, як результат, зростанню страхового бізнесу.
Представники страхового ринку, що були присутніми на цьому заході, позитивно сприйняли запуск ініціативи із впровадження альтернативного вирішення спорів споживачів на страховому ринку.